Pod hasłem „DoWód na udany wypoczynek” rozpoczyna się kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin, które dzięki partnerskiej współpracy wykorzystają środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wspólną promocję produktu turystycznego „Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”.
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk tworzą: Jelenia Góra [lider projektu], Świeradów – Zdrój, Niemcza, Kudowa – Zdrój, Duszniki – Zdrój, Polanica – Zdrój, Szczawno – Zdrój, Jedlina – Zdrój, Lądek – Zdrój, Bystrzyca Kłodzka, które obok własnej wspólnej promocji będą odświeżać wizerunek Dolnego Śląska jako znanego od stuleci regionu o wysokich walorach turystycznych i uzdrowiskowych.
REKLAMOWY DOWÓD NA UDANY WYPOCZYNEK Kampania promocyjna „DoWód na udany wypoczynek” obejmie m.in. akcję outdoorową, reklamę w Internecie, reklamę telewizyjną, publikację reklam prasowych, której zadaniem jest skuteczne dotarcie do potencjalnych współczesnych „gości kąpielowych” dolnośląskich uzdrowisk. Reklama zewnętrzna [outdoor] zostanie przeprowadzona na ponad 800 nośnikach typu billboard w okresie 01 – 28 luty 2011 roku na terenie największych miast dziesięciu województw: zachodniopomorskiego, pomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego, kujawsko – pomorskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, opolskiego, śląskiego, oraz małopolskiego. Największa liczba billboardów Uzdrowiskowego Dolnego Śląska [ok. 50% wszystkich nośników] zostanie zaprezentowana na terenie miast będących stolicami tych województw. Reklama telewizyjna będzie emitowana w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kampanii kanałach telewizyjnych: TVN, TVN 24 oraz TVN CNBC, TVN Style. Przeszło połowa spotów uzdrowisk w TVN emitowana będzie w trakcie weekendowych wydań programu „Dzień Dobry TVN”, pozostałe zostaną wyemitowana wokół wydań tygodniowych programu „Dzień Dobry TVN” oraz wieczornych seriali emitowanych o godz. 18:00. Na kanale TVN24 uzdrowiska Dolnego Śląska pojawią się wokół popularnych programów: „Kropka nad I”, „Rozmowa Rymanowskiego” i „Szkło kontaktowe”. Spoty reklamowe pojawią się również w TVN Style i TVN CNBC. Reklama prasowa marki Uzdrowiskowy Dolny Śląsk pojawi się w czasopismach: Twój STYL, Kobieta i Życie, Forum [jedyne czasopismo na polskim rynku, które zamieszcza wyłącznie tłumaczenia najciekawszych publikacji z najświeższej prasy światowej], ekskluzywnym miesięczniku dla mężczyzn Men’s Health, tygodnikach Newsweek i Polityka. Co ciekawe, tzw. cykl życia każdego z tych wydawnictw jest dłuższy, niż termin wydania, gdyż są to tytuły, które bardzo często można spotkać u fryzjera, kosmetyczki, w poczekalni u lekarza czy dentysty, które czyta więcej niż jedna osoba), dlatego też oddziaływanie reklamy będzie trwało dłużej niż do wydania kolejnego numeru czasopisma. Reklama Uzdrowiskowego Dolnego Śląska pojawi się również w lutym br. w magazynie pokładowym linii lotniczych Wizz Air, którego każde wydanie jest czytane przez… 1, 6 mln pasażerów! Kampania internetowa Uzdrowiskowego Dolnego Śląska zostanie zrealizowana w 10 portalach składających się z różnych kręgów tematycznych [tzw. portale horyzontalne] m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, wp.pl oraz 30 portalach tematycznych, m.in. styl.pl, kobieta.pl. Zaplanowano, że reklama pojawi się ponad 8,5 mln razy na komputerach internautów! Wysłanych zostanie 500 tys. maili reklamowych do użytkowników Onet.pl i gazeta.pl, oferta uzdrowisk dotrze do 500 biur podróży w całym kraju. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie również profesjonalnie pozycjonowany w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google za pomocą 18 słów kluczowych oraz kampanii adwords [system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki]. Kampania zostanie zrealizowana przez wyłonioną w drodze przetargu agencję reklamową Infinity. Fundusze Europejskie – dla rozwoju Dolnego Śląska Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. ZAPRASZAMY NA http://www.uzdrowiskowydolnyslask.pl/